26 Ocak 2017 Perşembe

Bu Haftanın Kitap Tavsiyesi

Mutfak ile ilgili birçok bilinmeyen ya da bugüne kadar duymadığınız terimler, pişirme yöntemleri, tarifler vb. vardır. İşte burada bize yardımcı olması adına kitaplar ve internet devreye giriyor. Benim mutfak dünyasına, yemek kültürüne olan aşkım filizlendiğinde birçok kitaptan yardım aldım. bu konuyla ilgili dergilere abone oldum. Şimdi size birkaç kitap ve dergi tavsiye edeceğim. Dilerseniz siz de faydalanabilirsiniz. Bu arada bu ve bunun gibi tavsiyelerimi ara ara sizinle paylaşacağım.


 Hazır Alma Kendin Yap


Öncelikle bu kitap gerçek anlamda hayatınızı değiştirip, sizi gerçekten uzun yıllar yaşatacak bir his veriyor. Çünkü herşeyi kendiniz yapabilecek kıvama geliyorsunuz, Kimyasalsız, organik ve tamamen kendi emeğiniz. Kitabın yazarı Hülya Erol hanımefendiyi bu eserini bizlere kazandırdığı için kutluyorum. Kitabın içeriğinden bahsedeyim. Salça yapımından kışlık hazırlanışına, ekmek yapımından peynir yapımına, reçel yapımından pastırma yapımına kadar birçok tarifi içinde barındırıyor. Anlatım tarzı ve eskiye dönük hikayeleriyle sizi sıkmıyor. Tavsiyem yaz gelmeden bu kitabı edinin derim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder